Katarina Mårtensson
Katarina Mårtensson | Department of Educational Sciences
https://www.uvet.lu.se/en/person/KatarinaMartensson/ - 2025-07-10
Filtyp
Katarina Mårtensson | Department of Educational Sciences
https://www.uvet.lu.se/en/person/KatarinaMartensson/ - 2025-07-10
Kim Borg | Department of Educational Sciences
https://www.uvet.lu.se/en/person/KimBorg/ - 2025-07-10
Linnea Khodiar | Department of Educational Sciences
https://www.uvet.lu.se/en/person/LinneaKhodiar/ - 2025-07-10
Marita Ljungqvist | Department of Educational Sciences
https://www.uvet.lu.se/en/person/MaritaLjungqvist/ - 2025-07-10
Maryam Asgarian | Department of Educational Sciences
https://www.uvet.lu.se/en/person/MaryamAsgarian/ - 2025-07-10
Sinikka Neuhaus | Department of Educational Sciences
https://www.uvet.lu.se/en/person/SinikkaNeuhaus/ - 2025-07-10
Guide to LUX and SOL HUMANITIES AND THEOLOGY CAMPUS 3GUIDE TO LUX AND SOL Welcome to LUX and SOL! The Joint Faculties of Humanities and Theology (HT faculties) are mainly located in the two buildings, LUX and SOL. This brochure provides information about these buildings and practical guidance on various issues related to your studies. You will find information about LUX on page 4 and about SOL on
https://www.uvet.lu.se/fileadmin/user_upload/ht/dokument/Fakulteterna/vara_hus/Guide_to_LUX_and_SOL_2023_webb.pdf - 2025-07-10
Utbildningsplan Ämneslärarutbildning med inriktning mot gymnasieskolan Lunds universitet Humanistiska och teologiska fakulteterna LAÄGN, Ämneslärarutbildning med inriktning mot gymnasieskolan, 300 högskolepoäng Upper Secondary Teacher Training Programme, 300 credits Program utan akademiska förkunskapskrav och med slutlig examen på avancerad nivå / Second cycle degree programme not requiring previo
https://www.uvet.lu.se/fileadmin/user_upload/uvet/lararutbildning/2024._Utbildningsplan_LAAEGN-5.pdf - 2025-07-10
Utbildningsplan Kompletterande pedagogisk utbildning Lunds universitet Humanistiska och teologiska fakulteterna LAKPE, Kompletterande pedagogisk utbildning, 90 högskolepoäng Supplementary Teacher Education, 90 credits Program med akademiska förkunskapskrav och med slutlig examen på avancerad nivå / Second cycle degree programme requiring previous university study Beslutsuppgifter Utbildningsplanen
Utbildningsplan Kompletterande pedagogisk utbildning Humanistiska och teologiska fakulteterna LAKPE, Kompletterande pedagogisk utbildning, 90 högskolepoäng Supplementary Teacher Education, 90 credits Program med akademiska förkunskapskrav och med slutlig examen på avancerad nivå / Second cycle degree programme requiring previous university study Beslutsuppgifter Utbildningsplanen är fastställd av
https://www.uvet.lu.se/fileadmin/user_upload/uvet/lararutbildning/Utbildningsplan_foer_KPU_LAKPE.pdf - 2025-07-10
Utbildningsplan Ämneslärarutbildning med inriktning mot gymnasieskolan Lunds universitet Humanistiska och teologiska fakulteterna LAÄGN, Ämneslärarutbildning med inriktning mot gymnasieskolan, 300 högskolepoäng Upper Secondary Teacher Training Programme, 300 credits Program utan akademiska förkunskapskrav och med slutlig examen på avancerad nivå / Second cycle degree programme not requiring previo
Brevmall Utbildningsplan 1. Identifikation 1. Programmets namn Kompletterande pedagogisk utbildning (grundnivå) Programmets namn på engelska Supplementary Teacher Education (First Cycle) 2. Omfattning i högskole- poäng 90 3. Nivå Grund 4. Programkod LGKPE Ev. koder på inriktningar 1Ä79 Inriktning mot årskurs 7-9, 1 ämne 2Ä79 Inriktning mot årskurs 7-9, 2 ämnen 1ÄGY Inriktning mot gymnasieskolan, e
Utbildningsplan Kompletterande pedagogisk utbildning (grundnivå) Lunds universitet Humanistiska och teologiska fakulteterna LGKPE, Kompletterande pedagogisk utbildning (grundnivå), 90 högskolepoäng Supplementary Teacher Education (First Cycle), 90 credits Program med akademiska förkunskapskrav och med slutlig examen på grundnivå / First cycle degree programme requiring previous university study Be
https://www.uvet.lu.se/fileadmin/user_upload/uvet/lararutbildning/pdf/LGKPE-_utbildningsplan_2023.pdf - 2025-07-10
Publikationer | Institutionen för utbildningsvetenskap
https://www.uvet.lu.se/forskning/utbildningsvetenskapliga-publikationer/publikationer/artiklar/10 - 2025-07-10
Publikationer | Institutionen för utbildningsvetenskap
https://www.uvet.lu.se/forskning/utbildningsvetenskapliga-publikationer/publikationer/artiklar/3 - 2025-07-10
Publikationer | Institutionen för utbildningsvetenskap
https://www.uvet.lu.se/forskning/utbildningsvetenskapliga-publikationer/publikationer/artiklar/5 - 2025-07-10
Publikationer | Institutionen för utbildningsvetenskap
https://www.uvet.lu.se/forskning/utbildningsvetenskapliga-publikationer/publikationer/bocker/3 - 2025-07-10
Publikationer | Institutionen för utbildningsvetenskap
https://www.uvet.lu.se/forskning/utbildningsvetenskapliga-publikationer/publikationer/bocker/5 - 2025-07-10
Publikationer | Institutionen för utbildningsvetenskap
https://www.uvet.lu.se/forskning/utbildningsvetenskapliga-publikationer/publikationer/kapitel/3 - 2025-07-10
Publikationer | Institutionen för utbildningsvetenskap
https://www.uvet.lu.se/forskning/utbildningsvetenskapliga-publikationer/publikationer/kapitel/5 - 2025-07-10