Sökresultat
Filtrera
Filtyp
Din sökning på "*" gav 531211 sökträffar
Influencer Marketing's Effects on B2C Brand Image: A Case Study of Nike
Improved Sampling for Temporal Anti-Aliasing (A Sobel Improved Temporal Anti-Aliasing)
Investigating the impact of code sharing and how to manage it
Machine-learning-assisted scene detection
Manipulerar riskkapitalisterna? - En studie om redovisningsmanipulation vid börsintroduktioner i Sverige
Abstract Title: Manipulerar riskkapitalisterna? - En studie om redovisningsmanipulation vid börsintroduktioner i Sverige Seminar date: 17 January 2019 Course: FEKH69, Bachelor’s Degree Project in Accounting Undergraduate Level, Business Administration Undergraduate Level, 15 University Credits Points Authors: Christian Lüning, Fredrik Östlind, Gustav Nilsson Advisor: Peter W Jönsson Key words: Ear
"Det är ju egentligen ganska enkelt" - Hur oboelärare undervisar i notläsning
Syftet med denna studie är att undersöka olika oboepedagogers förhållningssätt till att undervisa i notläsning med fokus på deras pedagogiska metoder och strategier. Arbetet grundar sig på semistrukturerade kvalitativa intervjuer med fyra olika oboepedagoger i Sverige. Att ta reda på vilka arbetssätt studiens informanter finner effektiva och väl fungerande samt vilka hinder och problem som kan uppThe purpose of this study is to examine oboe teachers’ different approaches to teaching musical literacy with a focus on their educational methods and strategies. The study is based on semi structured, qualitative interviews with four different oboe teachers in Sweden. Finding out which methods the respondents find efficient and well-functioning as well as what obstacles and problems may arise for
When Brands Go Political: A PepsiCo Case
Creativity: Missing Element in Brand Heritage
‘CAUGHT IN THE MIDDLE’ A case study of the boycott of Arla Foods in the Middle East
The GitLab Database Incident
Case McDonald's Japan: When the Golden Arches Lose their Shine - McDonald’s Japan Food Scandal
Case TV4: IS MARTIN TIMELL TV4’S OWN HARVEY WEINSTEIN? How to save your brand’s reputation in a crisis associated with a social movement
Crisis Management: Authenticity and Brand Essence Is the Prattfall Effect Applicable to Brands?
How the Shift from a Product to a Service Brand affects Brand Judgement
A Model for Value and Cost Trade-offs in Agile Software Requirements Prioritisation
Fastighetsaffär eller fastighetsbesvär? - En studie av företagsförvärv inom fastighetssektorn i Västeuropa 1998-2018
Titel: Fastighetsaffär eller fastighetsbesvär? - En studie av företagsförvärv inom fastighetssektorn i Västeuropa 1998-2018 Seminariedatum: 2019-01-17 Kurs: FEKH89, Företagsekonomi: Examensarbete i finansiering på kandidatnivå, 15 högskolepoäng Författare: Markus Nero, Dino Tufek, Viktor Wir Handledare: Anamaria Cociorva Fem nyckelord: Förvärv, CAAR, fastighetssektorn, Västeuropa, multipel regressTitle: Real estate business or real estate problems? - A study of M&A in the real estate sector in Western Europe 1998-2018 Seminar date: 2019-01-17 Course: FEKH89, Degree Project Undergraduate level, Business Administration Corporate Finance, 15 ECTS Authors: Markus Nero, Dino Tufek, Viktor Wir Advisor: Anamaria Cociorva Key words: Mergers and Acquisition, CAAR, real estate sector, Western Eu
August Quennerstedt och naturskyddet - om en förbisedd naturvän i sekelskiftets Sverige
The aim of this study is to explore the thoughts of August Quennerstedt, the Swedish zoologist active during the turn of the twentieth century, with regard to his ideas on environmental protection. In doing so, the study seeks to identify and historically explain the main notions behind the arguments for protecting the environment as put forth by Quennerstedt in his written lecture ”Naturen och mä
Ensam är inte alltid stark
Ägandehyckleri och statushysteri
Syfte: Studien beskriver hur produkter med symboliskt värde fungerar inom access-based consumption (ABC), vilket uppnås genom att analysera hur bilen förknippas med identitet i denna kontext. Detta sker med utgångspunkt i individens motiv, tankar och drivkrafter. Metod: En kvalitativ studie har genomförts med ett hermeneutiskt fenomenologiskt tillvägagångssätt. Den bygger på en abduktiv ansats mePurpose: The study aims to describe and investigate how products with symbolic value operate within access-based consumption (ABC), which is realised through analysing how cars in car sharing relate to identity within this context. Methodology: A qualitative study has been conducted with a hermeneutic phenomenological approach. The scientific approach is abductive, and builds on literature from e