Sökresultat
Filtrera
Filtyp
Din sökning på "*" gav 550173 sökträffar
Dendrokronologisk analys av huvudbyggnaden på Göranstorp, Stora Lefsäng 2:9, Töreboda i Västergötland
Dendrokronologisk analys och vedbestämning av en träkonstruktion, A210 i Falsterbo, Skåne
Dendrokronologisk analys av virke som utgjorde ett bjälklag i tornmuren på S:t Pers ruin, Sigtuna
Dendrokronologisk analys av härbre och lada på Bomsarvet 9:4, Dalarna
Dendrokronologisk analys av Hill 2, Alingsås - komplettering
Dendrokronologisk analys av kvarteret Storbommarna, Söderhamn
Dendrokronologisk analys av arkeologiska fynd från Elleholm i Karlshamns kommun - komplettering 2
Dendrokronologisk analys och C14 analys av Bellevue-vraket vid Dalarö
Dendrokronologisk analys av en violin funnen i Uppland
Dendrokronologisk analys av den inre hamnen i Norrköping, Norrköpings kommun
Dendrokronologisk analys av Inre hamnen i Norrköping, Östergötland
Dendrokronologisk analys av en bom till en byggnadsställning på Bjällbo kyrka, Mjölby kn
Dendrokronologisk analys av Nöttja kyrka
Dendrokronologisk analys av långhuset i Edåsa kyrka
Dendrokronologisk analys av en rustbädd till en bro över Valla å på Årstafältet, Stockholm
Dendrokronologisk analys av Norra Strö kyrka
There is no place like home : home satisfaction and customer satisfaction in online grocery retailing
This study acknowledges that home is a central and valenced place for most people, and therefore it is assumed that (a) the content in people’s general category for home issues can be activated easily, particularly by various home-related stimuli, and that (b) the affective charge of such content can have a valence-congruent impact on evaluations of home-related stimuli. These assumptions were the
